20 Mart 2012 Salı

Derbi Rehaveti Gidecekse Eğer...


Bu foto bir maçın kaderiyle nasıl oynanır onu açıkça kanıtlıyor aslında. Abitoğlu denen hakem bozması açık açık maçın kaderiyle oynadı hem de ilk dakikadan son dakikaya kadar. Ama bu maçı sırf da hakem bozmasının saçma kararlarıyla kaybetmedik...

Derbinin bitimiyle yaşananlar benim aklımı bulandırdı. Ne olursa olsun normal sezonu şampiyon tamamlasak da Florya’da toplanan kalabalık ile futbolcuların, teknik heyetin adeta bir şampiyonluk kutlaması yaşaması yanlıştı bence. Demoralize olmuş, soyunma odasındaki ruhsuzluklarına hocası bile engel olamamış bir oyuncu topluluğuna tekrardan gaz vermenin bir anlamı var mı? Bu kutlama play-off sonu olsa daha güzel olmaz mıydı? Bu olay bana keşke olmasaydı dedirtirken üstüne Ünal Aysal’ın ilginç açıklamaları gündeme bomba gibi düştü. Fatih Terim akıllı bir şekilde olaylara kafasını sokmazken; başkan ‘standart’ kelimesini de kullanarak olaya bodoslama girdi, rakibi gereksiz yere kışkırttı. Şimdi içerde oynayacağımız maçta derbide bir taraftar herhangi bir şekilde sahaya bir şey atarsa başkan dediklerini yutmak zorunda kalmayacak mı? İçerde bu maçta bile onca olay olmuşken bu sözlerden sonra daha büyük olaylar olursa bundan kim karlı çıkar? Fenerbahçe mi, biz mi?

Sonuçta bunca senedir kazanamadığımız Türkiye Kupası’nda çeyrek finali dahi görememiş olduk. Ama bu maç derbi sonrası oluşan rehavet ortamını üzerimizden attıracaksa ben bu mağlubiyete bile razıyım. Çünkü kimse unutmasın ki lig daha bitmedi ve önümüzde hiç alışkın olmadığımız play-off maçları var. Futbolcular, teknik heyet, yönetim, biz taraftarlar kısacası herkes daha fazla bu işe asılmalı. Anahtar kelimemiz benim en sevdiğim pankartlardan biri olan bu pankartın üstündeki sihirli kelime olmalı. KONSANTRASYON…

Dip Not: Sabri'yi bu takımda saçmalarken izlemekten ben utanıyorum artık. Yetmedi mi bu adamı bu formanın hakkını verememesine rağmen izlediğimiz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails