24 Şubat 2012 Cuma

Yenilenen Milli Takım?


Şike mevzuları ile ülke futbolu nereye gidecek, ülke futbolu Avrupa sahnesinden men edilir mi şu an için net konuşmak mümkün değil. Ancak biz bugün muhtemel başkan Demirören'e rağmen güzel şeyler düşünelim ve tekrardan ülke futbolu bir yerlere gelecek diye hayaller kuralım. Öncelikle herkes çok iyi bilmeli ki üst yapı yeni genç oyuncular alalım 'hurra, hadi gençleşelim' mantığı ile kurulamaz hatta kurulmaması da gereklidir. Eğer mevcut jenerasyon, üretim ve kalite sorunu yaşıyorsa sorunun kaynağı her ne kadar üst yapıda oynatılacak adamların seçimi gibi gözükse de alt yapıda yapılacak tercihler ve gelecek oyuncuların seçimi de çok ama çok önemlidir. Ben A takım açıklandıktan sonra özellikle Ümit Milliler'in kadrosuna baktım ve yeni isimlerin olmadığını hatta Sercan Yıldırım, Cenk Tosun, Serkan Kurtuluş gibi anlam veremediğim isimlerin kadroda olduğunu gördüm. Bunun yanında Barış, Musa, Rıdvan gibi olmayacak isimlerinde de yine denendiğini gördükten sonra fikrim açık ve net artık. Abdullah Avcı, Okan Buruk, Tolunay Kafkas'lı yeni yapı da eskileri gibi olacak ve biz yine yenileyemediğimiz jenerasyonların arkasından konuşup duracağız. Hiç kimse merak etmesin A takım bu kadro ile kalmayacak ve Emreler, Volkanlar, Hakan Baltalar bu takımda yerini alacak. Bugün sadece Abdullah Avcı diğerlerinin yolundan gitti ve 'ne şiş yansın ne kebap' mantığı ile değişeceğiz mesajı verdi. Anlayana tabi bu mesaj çünkü ben almadım bu mesajı...

1 yorum:

  1. Ne Serkan Kurtuluşmuş arkadaş, ikinci Aydın Yılmaz vakası.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails