9 Şubat 2012 Perşembe

Tarih Yazdınız Tarihhhh...(Cska'yı da Yenerler)


O kadar umutluydum ki bu maçtan.. Belki kimseye demedim ama hayalini taaa Olimpiakos maçından beri kuruyordum. Belki oyuncu kalitemiz rakibin yarısı düzeydeydi ama Abdi İpekçi full çekecek ve her yer sarı kırmızı olacaktı ve her şeyden önemlisi bu takım yüreğini ortaya koyacaktı sonuna kadar tüm oyuncularla. Belki yine kaybedebilirdik ama bu takımın mottosu 'Son Topa Kadar' değil miydi?


Bu resim, yaşanan zafer için ne kadar hazırlanıldığını, nasıl önemli bir organizasyonumuzun olduğunun açık kanıtı. Kaç Euroleague takımı ilk Euroleague senesini yaşayan Galatasaray kadar organize olabilir? Hocamız geçen maçta ''Teşekkür etmiyorum çünkü biz bir aileyiz''demişti. Bende bu zafer için teşekkür etmiyorum ailemizin bu başarısından sonuna kadar gurur duyuyorum. Helal olsun Yenilmez Armada'ya, bu takımı oluşturanlara ve takımın koçu Oktay Mahmudi'ye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails