13 Ocak 2012 Cuma

Xherdan Shaqiri Transferi


Shaqiri ile ilgili bir şeyler söylemem gerekirse, kendisinin sadece adını duydum şu ana kadar. GS Sözlük ve diğer yerlerde adını çok duyunca dün youtube'dan 2-3 videosunu izledim. Ne kadar güvenilir bir kaynak bilmiyorum tabi. Lakin belli ki izlemiş arkadaşlar oldukça memnunlar bu transfer söylentisinden. Bence de genç bir oyuncu olduğundan iyi bir transfer olabilir. Verilen parayı tartışmam ben, o kulübün işi. Fatih Hoca uzun zamandır izliyormuş kendisini, imparator'a güvenimiz tam sonuçta.

Her neyse, ben alınmasın demiyorum ama asıl değinmek istediğim nokta şu ki, takımla ilgili çıkan tüm transfer haberleri hep kanat oyuncularıyla ilgili. Dün takımımıza katılan Yiğit Gökoğlan; ismi geçen Shaqiri, Ronaldinho; altyapıdan gelen Berk, Okan, Merthan gibi isimler hep kanat üzerine. Bu durum beni açıkçası tedirgin ediyor. Neden derseniz; bu kanat oyuncularına yüklenme durumu sanki imparatorun aklında 4-3-3 veya 4-2-3-1 gibi tek forvetli bir sistem varmış hissi uyandırıyor bende. Açıkçası ben buna fena halde karşıyım. Biz zamanında Rijkaard'ı sürekli eleştirdiysek sebebi Galatasaray'ın karakterinin çift forvet olmasıdır. Galatasaray çift forvet dışında oynamamalı. 4-2-3-1 dilencileri memnun eder belki ama bana kalırsa Fatih Hoca böyle bir şey yaparsa işler şimdiki gibi iyi gitmez. Sezon sonunda Baros gidecek gibi görünüyor ki eğer giderse -bu transfer söylentilerinden yola çıkarak- tek forvete dönülecek gibi. Çift forvetten şaşılmasın, gerekirse Florya'ya gidip imparatorun ayaklarına kapanırım lan! Bu sezona bakınca 11.haftadaki Beşiktaş maçından sonra sürekli çift forvet oynadık ve 8 maçtır kazanıyoruz. Daha fazla söze gerek var mı hacılar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails