7 Ocak 2012 Cumartesi

Siktir Git Artık Be...


Hayatımda ilk kez bir maç bitmeden yazı yazıyorum. Devre arası şimdi ve 2-0 mağlubuz. Ama ikinci yarı yensek de, yenilsek de; maç farka gitse de umrumda değil. Hatta Sabri denen futbolculuğunu bıraktım insanlığını tartışacağım şahıs, çıkıp üç gol atsa da bu yazım ve şu anki Sabri nefretim değişmez. Nedir ya bu adamın tılsımı, ne yapmıştır geldiği günden bu yana? Aptalca koşması, anlamsız sırıtışları dışında neyi vardır bu adamın. Neymiş iyi Galatasaraylıymış. Yazıyı okuyun ve bi düşünün. Haftalardır Sabri yokken takım nasıldı? Geçecek artık herkes bu işleri. Ben fanatiğim demekle insanları kandırmayacak kimse. Ya sen 42 gün oynama sonra gel ilk topta şuta kalk, dağları taşları gör. Nereden bu özgüvenin senin ya?

Cidden üzülüyorum bu adamın kaptanlığındaki Galatasaray'a. Bu maçı kaybetmek inanın umrumda değil. Benim derdim Sabri'de, onca senedir bu yeteneksizliği ile takımda hala değişmez olabilmesinde. Takımına, oyuncusuna küfür eden taraftara en başta ben karşıyım ama Sabri sen başkasın ya, yakışmıyorsun bi siktir git ya. Çünkü sen bizden vazgeçmedikçe senden vazgeçilmiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails