21 Ocak 2011 Cuma

Yarın Ola Hayrola...

TT arena açılışındaki protestolar,sonrasında yaşanan taraftar - yönetim krizi,Yekta ve Stancu transferleri ve son olarak bu akşam Mehmet Helvacı'nın açıklamaları derken Galatasaray son günlerin en çok konuşulan konusu olmaya devam ediyor.

Stancu'nun alınması bana Hagi'nin önümüzdeki sezon da takımın başında olacağı konusunda bir ipucu gibi geldi bana.Stancu,Baros'un yokluğunda iş yapar mı bilinmez ama Hagi faktörü ve romen futbolcuların Türkiye'de uyum sorunu yaşamamaları Stancu konusunda bir artı gibi görünüyor.Stancu'nun performansını izleyip göreceğiz.Yekta ise yetenekli ve güçlü bir oyuncu olarak orta saha-hücum dengesini kurmak adına faydalı olabilir.Ancak büyük takım psikolojisinin altında kalacağı ve tam randıman veremeyeceğini düşünüyorum.Bir de Volkan Şen söylentileri var ki akşam akşam canımı sıktı,bu konuda bir şey söylemeye gerek yok.Zira aklı başında bir Galatasaraylı Volkan Şen'i istemez.

Akşam saatlerinde Mehmet Helvacı'nın yaptığı açıklamalar da gündemi yine bir anda değiştirdi.Helvacı'nın açıklamaları Polat yönetiminden birinden beklenmeyecek cinste oldu biraz.Polat ve yönetimi daha önce hiçbir şekilde istifaya gitmeyeceklerini ve seçimin söz konusu olmadığını düşünüyorlardı.Helvacı'nın bugün çıkıp "Geldiğimiz noktada çok iyi işler yaptık ama artık GS camiasına zarar vermeye başladık.Galatasaray,taraftarıyla yönetimiyle bölünmeye gidiyor.Çözümün genel kurulda olduğunu düşünüyorum ve bu konuda başkana bir öneride bulundum.24 saat düşündükten sonra cevap vereceğini söyledi" demesi Galatasaray için atılmış büyük bir adımdır.Bu yönetimin derhal istifa etmesi gerekiyor.Nitekim stad açılışında taraftarını satan,stad inşaatında hayatını kaybeden,stadın temelini atan merhum başkanımız Özhan Canaydın'ın adını bile anmayan bu yönetim Galatasaray'ın büyüklüğü altında ezilmiştir.Bugün Türkiye'nin herhangi bir mevkisindeki hiç kimse çıkıp Galatasaraybir takımı küçük düşüremez.

Göreve geldikleri günden bu yana izlenen günlük politikalarla sportif anlamda da hiçbir başarısı olmayan bu yönetime kimsenin tahammülü kalmamıştır.Yarın Adnan Polat ne karar verir bilinmez ama bu yönetimin değişmesi Galatasaray ve Türk futbolu adına olumlu biradım olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails