6 Ocak 2011 Perşembe

Musa Çağıran Konyaspor'da


Geçtiğimiz yıl Bank Asya 1.Lig'de gelecek vaad eden genç oyuncu seçilen Musa Çağıran alındığında Rijkaard ve genç yetenek kelimelerinin birlikteliği bizleri heyecanlandırmış,hazırlık maçlarında Musa'nın sık sık şans bulması daha da umutlandırmıştı.Gel zaman git zaman sezon başladı ve Musa'yı bir daha göremez olduk.Orta sahadan dert yanan Rijkaard'ın bu gençleri bir türlü oynatmaması benim ona yaptığım en büyük eleştiri oldu her zaman.Her neyse uzatmayalım,bu konuda söyleyeceklerimizi burda ve şurda söylemişiz zaten.

Musa Çağıran sezon sonuna kadar Konyaspor'a kiralandı.Ben kendisinde hala umutluyum,umarım önümüzdeki sezon için deneyim ve kondüsyon kazanarak geri döner.Musa Çağıran'ın, transfer hakkındaki sözleri şöyle...

"Burada olduğum için hem heyecanlı hem de bir o kadar mutluyum. Çünkü doğduğum şehrin takımına hizmet etmek nasip oldu. Bunu en iyi şekilde değerlendirmek istiyorum. Altay'da başarılı bir ilk yarı geçirdikten sonra devre arasında Galatasaray'a imza attım. Ama Altay'da sezonu tamamladım. Bu yıl Galatasaray'da forma şansı bulamadım. Sadece 2 dakika son Konyaspor maçında oynadım. Bu transferin benim tecrübe kazanmam açısından ve Galatasaray'a daha iyi dönmem için çok iyi olacağını düşünüyorum. Hedefim başarılı bir performans sergileyerek Konyaspor'un sezonun ikinci devresinde başarılı olmasına katkı sağlamak"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails